HTML

Peske világgá ment

Kicsit megint útra kelek. November 8-19-ig Chile vendégszeretetét élvezem majd. Ennek első fele hátizsák, 14-19 konferencia. Ha ezekről a napokról is lenne kalandos bejegyzés, azok a korábbi napok élményei, én a sötét előadóban ülök majd az tutiszáz. 20-24 Gloucester, Anglia, továbbképzés majd irány Skócia, mert nem láttam még eleget...

Friss topikok

• Bradley Tamás: Van még egy nyúlvány, ami tönkretehető, LIlla valszeg nem örülne neki :) :) Remélem, hazaérsz, a ... (2010.11.30. 21:42) Aberdeen
  • _GerinC_: Ha egyszer sok lóvém lesz, veszek Neked egy repülőt, aminek az utasterében 1 kurvanagy fotel lesz ... (2010.11.26. 15:02) Gloucester
  • Peske: @dittta: remekül. Nem mondom, hogy gatyalohasztó meleg van, de fent a messzi északon még hidegebb ... (2010.11.24. 00:21) Atacama vol. 4
  • puss: Edes draga szivem! Csak most talaltam ra a blogra,de elvezem minden sorat. Vigyazzatok magatokra, ... (2010.11.15. 21:24) Atacama
  • dittta: Na erről kapásból egy C64-es játék jutott eszembe, a Bozos Night, nem tudom dereng-e:)))) Ha nem i... (2010.11.13. 19:18) Első élmények

Linkblog

2010.11.22. 01:51 Peske

Atacama vol. 4

Vasárnap újra Paulával vettük nyakunkba a környéket. Először egy régi karavánpihenőben álltunk meg, ahol 1000-4000 éves vésések díszitették a sziklafalakat. Sajnos hülye turisták mindenhol vannak, így vannak sokkal, de sokkal fiatalabb vésések is, sőt néhány régit is újravéstek az ügyes kezek. Innen a Szivárvány völgybe mentünk, ami onnan kapta a nevét, hogy együtt vannak vasérc és réztartalmú sziklák a normál hegyekkel, így hol barna-zöld-fehér csíkosak a hegyek, vagy egyik csúcsa ilyen, a másik olyan. Gyönyörű. Útközben kereszteztünk egy sós vizű kis folyót, aminek olyan magas a sótartalma, hogy a partja hófehér volt, mintha havazott volna. Az itteni vadszamarak meg ezt isszák és semmi bajuk. Fotózkodtunk 5m magas kaktusszal, ami 1mm-t nő egy év alatt, szal ott van egy ideje. Végül egy üveg chilei borral fejeztük be a túrát a völgyben. Nem is akárhogy. Paula elörántott egy asztalt a kocsiból, fehér abroszt(!), üvegpoharat, hűtött bort, kekszet, diákcsemegét. Megadta a módját. Asszem kicsit elfelejtettük már otthon, hogy kell úgy útjára engedni egy turistát, hogy úgy gondolja, ejha én ide visszajövök. És ez nem is biztos, hogy sok befektetést igényel. Hazaérve Paula nemcsak elvitt minket a szállásunkra, de megvárt minket, bedobtuk a cuccot a kocsiba és kivitt minket a buszhoz. Haza az út ugyanaz volt, mint oda. Calamába busszal, onnan taxi a reptérre, LAN járat Santiagoba. Este értünk már csak be a hotelunkba, így a konferencia megnyitójára nem mentünk el. Nem lett volna értelme. Lacival kiittuk a sört a minibárból, és nyugovóra tértünk.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dittta 2010.11.23. 10:08:10

Irigykedek:)) És mond, hogy fogadta a 22 millióra biztosított kis tested a Chilei tavasz után a ködös Albiont és a fejőaknát?:)

Peske 2010.11.24. 00:21:03

@dittta: remekül. Nem mondom, hogy gatyalohasztó meleg van, de fent a messzi északon még hidegebb lesz. Legalább van egy kis átmenet.