HTML

Peske világgá ment

Kicsit megint útra kelek. November 8-19-ig Chile vendégszeretetét élvezem majd. Ennek első fele hátizsák, 14-19 konferencia. Ha ezekről a napokról is lenne kalandos bejegyzés, azok a korábbi napok élményei, én a sötét előadóban ülök majd az tutiszáz. 20-24 Gloucester, Anglia, továbbképzés majd irány Skócia, mert nem láttam még eleget...

Friss topikok

  • Bradley Tamás: Van még egy nyúlvány, ami tönkretehető, LIlla valszeg nem örülne neki :) :) Remélem, hazaérsz, a ... (2010.11.30. 21:42) Aberdeen
  • _GerinC_: Ha egyszer sok lóvém lesz, veszek Neked egy repülőt, aminek az utasterében 1 kurvanagy fotel lesz ... (2010.11.26. 15:02) Gloucester
  • Peske: @dittta: remekül. Nem mondom, hogy gatyalohasztó meleg van, de fent a messzi északon még hidegebb ... (2010.11.24. 00:21) Atacama vol. 4
  • puss: Edes draga szivem! Csak most talaltam ra a blogra,de elvezem minden sorat. Vigyazzatok magatokra, ... (2010.11.15. 21:24) Atacama
  • dittta: Na erről kapásból egy C64-es játék jutott eszembe, a Bozos Night, nem tudom dereng-e:)))) Ha nem i... (2010.11.13. 19:18) Első élmények

Linkblog

2010.11.25. 19:21 Peske

Gloucester

A repterre kierve felhuppantunk az Air France parizsi jaratara. Sikerult online check-innel megint folyoso melletti helyet foglalni, megis vegigszenvedtem az utat. Valahogy nem fert el a labam, mintha kisebb lett volna a labter, mint odafele menet. Mindegy, tuleltem, sokat olvastam, filmeket neztem, de osszesen aludtam vagy 3 orat, azt is 2 darabban. Parizsban elvaltam Lacitol es Viktortol, mert mas terminalbol ment a gepunk. Kineztem a kaput, 28-as, onnan ment a londoni gep es leultem. Erosen kuzdottem, hogy ne aludjak el, mert megiscsak gaz lett volna ataludni a gep indulasat, de bebuktam. Arra ebredtem fel, hogy korulottam szedelozkodnek az emberek, mert megkezdtek a beszallitast. A manchesteri jaratra. De akkor honnan a pekbol megy az enyem? Mert mar annak is ideje volt. Rohangaltam kicsit, mire meglett. Atraktak vagy 5 kapuval arrebb. Londonig nem volt semmi. A repterrol el kellett mennem Paddington allomasra, onnan ment a vonatom. Szerencsere kozvetlen vonat (metro, hev ki tudja mi volt, sinen ment) osszekottetes van, igy fel ora alatt ott voltam. Elmentem a penztarhoz, kertem egy jegyet glocseszterbe. Kerdezte a no, hova? Glocseszterbe. Hova? Leirtam neki. Aaa, gloszter! :) Akkor oda bmeg. Megkaptam a jegyem, meg nyomtatott kis itinert (2 atszallas) mikor hova erkezem, mire kell atszallni. A masodikkal volt egy kis kavar, mert vmi olyat irt, hogy Bus: szalljon at erre meg erre a vonatra. He? Most akkor busz vagy vonat. Es van ra 10 percem. Aztan kiderult hogy csak busz lesz, vonatpotlo, mert javitjak a vaganyt. Az allomas elott allo lathatosagi mellenyes csokat megkerdeztem, honnan megy a busz, mondta innen, epp walkie-talkien probalja ide iranyitani mert elveszett a varosban. Utkozben atmentunk Swindonban a hires neves korforgalmukon - Magic Roundabout - ami tenyleg eleg trukkos, foleg ugy, hogy az ut rossz oldalan mennek. :) Na mindegy, rendben megerkeztem a hotelba, ahol persze nem tudtak rolam, mert csak masnaptol volt nekem szoba foglalva, hiaba volt megbeszelve hogy szombaton erkezem (masnak is volt ilyen hibaja, mint kesobb kiderult). A seminarrol nem sokat irok, mert senkit se erdekel, legyen eleg annyi, hogy mocskos jo volt, voltunk kint telepen is. Klasszikus angol paraszt, 300 eves vorosteglas haz, kb 50 tehenke, kisse szakadt Disco az udvaron (Land Rover Discovery). De az egesznek van egy hangulata. Maga a varos is nagyon durvan nezett ki, verzett a szivem, hogy egy perc idom sem volt, hogy jobban megnezzem, mert megert volna egy turat. Estenkent a barban soroztunk az oktatokkal. A kepzes annyira volt nemzetkozi, hogy en voltam az egyetlen nem brit, gondolom neztek is, hogy mit keresek ott. Aztan a hotellal lett meg hiba. Kiderult, hogy nem annyiba kerul, mint a papiron volt, mert vmi eliras tortent. Hogy befogjak mindenki szajat, mindenki megkapta a konyvuket ajandekba. Hozzam kulon odajottek, hogy tudjak, hogy en szoros koltsegvetesen vagyok, ezert nekem, csak nekem, kifizetik a kulonboztet. Rendes nepek ezek. Meg amugy remek kis tarsasag jott ossze, persze az ireknek egy szavat se ertettem, de az mindegy volt. :) Gyorsan eltelt ez a par nap is, igy kedden reggel nekiindultam hosszu bolyongasom utolso allomasanak, Aberdeen fele vettem az iranyt...

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://peskevilaggament.blog.hu/api/trackback/id/tr452473273

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dittta 2010.11.26. 09:27:41

Most jön James Herriot világának megtekintése mint szakmai program?:)

_GerinC_ 2010.11.26. 15:02:45

Ha egyszer sok lóvém lesz, veszek Neked egy repülőt, aminek az utasterében 1 kurvanagy fotel lesz csak, az összes elszenvedett repülőn el nem férésért cserébe.
süti beállítások módosítása