HTML

Peske világgá ment

Kicsit megint útra kelek. November 8-19-ig Chile vendégszeretetét élvezem majd. Ennek első fele hátizsák, 14-19 konferencia. Ha ezekről a napokról is lenne kalandos bejegyzés, azok a korábbi napok élményei, én a sötét előadóban ülök majd az tutiszáz. 20-24 Gloucester, Anglia, továbbképzés majd irány Skócia, mert nem láttam még eleget...

Friss topikok

  • Bradley Tamás: Van még egy nyúlvány, ami tönkretehető, LIlla valszeg nem örülne neki :) :) Remélem, hazaérsz, a ... (2010.11.30. 21:42) Aberdeen
  • _GerinC_: Ha egyszer sok lóvém lesz, veszek Neked egy repülőt, aminek az utasterében 1 kurvanagy fotel lesz ... (2010.11.26. 15:02) Gloucester
  • Peske: @dittta: remekül. Nem mondom, hogy gatyalohasztó meleg van, de fent a messzi északon még hidegebb ... (2010.11.24. 00:21) Atacama vol. 4
  • puss: Edes draga szivem! Csak most talaltam ra a blogra,de elvezem minden sorat. Vigyazzatok magatokra, ... (2010.11.15. 21:24) Atacama
  • dittta: Na erről kapásból egy C64-es játék jutott eszembe, a Bozos Night, nem tudom dereng-e:)))) Ha nem i... (2010.11.13. 19:18) Első élmények

Linkblog

2010.06.26. 15:40 Peske

14. nap - Shenzhen baby!

Péntek reggel megvolt a nagy méregetés. Erősen izgultam, hogy ne essen az eső, mert akkor az istállóban ülve kell megmérni a 200 csirkét egyenként, és digitális mérleg továbbra sincs. Légy viszont annál inkább, konkrétan megettek volna minket élve. Végig be volt borulva, időnként dörgött is, de pár cseppen kívül megkímélt minket. Kb. délre végeztünk, elmentem ebédelni. Mikor beértem, közölték, hogy a busz, ami Shenzhen-be megy, fél egykor indul.  Örültem. Gyors ebéd, majd konkrétan negyed óra alatt bepakoltam a hétvégére a cuccaimat, valamint ebbe az időbe belepréseltem egy zuhanyt és egy hajmosást is, mert azért az a délelőtt után rámfért. Borotválkozás sajnos ugrott, pedig nem ártott volna, mert kicsit beilleszkedtem az itteni létbe, és a borotválkozás frekvenciája visszaesett az utóbbi időben. Na mindegy, ez már így maradt.

Az utazásban az volt az izgalmas, hogy foglaltak ugyan nekem szobát egy szállodában, de a tolmácsom nem tudta a nevét angolul, elküldte sms-ben kínaiul. Sokat nem értem vele, de az volt a terv, hogy megmutatom a taxisnak, hogy na, ide. Végül aztán annyit könnyítettünk a dolgon, hogy felhívtam telefonon Juliát, majd az előttem ülő kezébe nyomtam a telómat, neki elmagyarázta kínaiul, hol a hotel, ő pedig a taxisnak. Figyelmbe véve a tényeket, hogy nem beszélek kínaiul, nem tudtam hol vagyok, hova megyek, a taxiba beszállva azért egy nagy átvágós városnéző túrának néztem elébe. Meglepő módon nem így lett, kb. 80-90 RMB-nek jósolta az utat Julia és megúsztam 75-ből. Szálloda amúgy szuper, Cruise Inn-nek hívják, konkrétan egy hajó, bent a szigeten. :)

Kipakoltam, na jó nem, mert egy hátizsákkal jöttem, aminek a fele a laptop volt, szal leraktam a cuccom, majd elmentünk vacsorázni. Összeismerkedtem a shenzheni magyar közösség 4 tagjával, mert ők is jöttek. Utána átmentünk egy bárba megnézni a portugál meccset. A buli alapjait gyorsan megvetette, hogy a srácok nem aprózták el a dolgot, kirendeltek 2 üveg vodkát, egy nagy kancsó narancslevet, meg jeget. Szal nem szőröztek sokat. Közben lőttem ezt a képek. Davidoff itt nem viccel, hogy kicsi lesz a péniszed, meg a dohányzás öregíti a bőrt.Leszárad a lábad. Pont. :)

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://peskevilaggament.blog.hu/api/trackback/id/tr42111693

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

patyoo 2010.06.27. 10:59:11

ez jobb mint a kinyírlak b+,mert én vizuális típus vagyok. nem mintha le akarnék szokni a dohányzásról

dittta 2010.06.28. 11:50:13

uhhh....van otthon Egerben egy könyv Egészségügyi ABC a címe, ettől irtóztam gyerekkoromban a szemléletes képei miatt, és ha vmiért meg kellett fogni pakoláskor mindig rohantam utána kezet mosni....így lennék azt hiszem a dohányzással is Kínában...

zsokaa 2010.06.28. 16:55:16

Tyűű, bekapcsolódtam én is.
Pítikém, le a kalappal, főleg gastronomia terén. Azt hiszem én egy hónapos léböjtkúrába kezdenék a helyedben, a finnyás mindenemet...
Mindezt cigi nélkül, mert az is brutál. Csempészhetnél egy dobozzal, hátha leszokom.):
Írj szorgalmasan, isszuk a szavaid!
pussz
süti beállítások módosítása