HTML

Peske világgá ment

Kicsit megint útra kelek. November 8-19-ig Chile vendégszeretetét élvezem majd. Ennek első fele hátizsák, 14-19 konferencia. Ha ezekről a napokról is lenne kalandos bejegyzés, azok a korábbi napok élményei, én a sötét előadóban ülök majd az tutiszáz. 20-24 Gloucester, Anglia, továbbképzés majd irány Skócia, mert nem láttam még eleget...

Friss topikok

  • Bradley Tamás: Van még egy nyúlvány, ami tönkretehető, LIlla valszeg nem örülne neki :) :) Remélem, hazaérsz, a ... (2010.11.30. 21:42) Aberdeen
  • _GerinC_: Ha egyszer sok lóvém lesz, veszek Neked egy repülőt, aminek az utasterében 1 kurvanagy fotel lesz ... (2010.11.26. 15:02) Gloucester
  • Peske: @dittta: remekül. Nem mondom, hogy gatyalohasztó meleg van, de fent a messzi északon még hidegebb ... (2010.11.24. 00:21) Atacama vol. 4
  • puss: Edes draga szivem! Csak most talaltam ra a blogra,de elvezem minden sorat. Vigyazzatok magatokra, ... (2010.11.15. 21:24) Atacama
  • dittta: Na erről kapásból egy C64-es játék jutott eszembe, a Bozos Night, nem tudom dereng-e:)))) Ha nem i... (2010.11.13. 19:18) Első élmények

Linkblog

2010.06.21. 12:04 Peske

9. nap

Na, tegnap reggel mikor végeztünk a csirkékkel, elmentem a keverőbe, ahol persze már egyáltalán nem ugyanaz a fószer vitte ki a csirkéknek az anyagot, mint szombaton. Mikor már percek óta magyarázták neki, hogy melyiket hova kell, és nem láttam felgyúlni a fényt az arcán úgy döntöttem megint utazok egyet a zsákokkal. Azt mondjuk nem értem mi olyan bonyolult abban, hogy a piros szalagos zsákot abba az épületbe aminek az ajtajára ki van írva pirossal, hogy kísérleti csoport, a bontatlant meg abba amire kékkel az van írva, hogy kontroll. Bár ez gyakran előfordul, hogy a legbagatellebb dologról is beszélnek egymással vagy 10 percet mielőtt lenne válasz. Szeretnek beszélni asszem.

A tény, hogy nem vacsorázom az esetek nagy részében, továbbra is megoldatlan talány számukra, azóta még 2 embernek kellett elmagyaráznom, hogy semmi gondom a kajával. Ebéd aztán aztán szólt Hui, hogy menjünk be a városba vacsorázni egy nyugati étterembe. Hát mondtam, ennek nem leszek elrontója. Úgyhogy felhívta a céget, hogy hol van ilyen a környéken, és bementünk. Teljesen korrekt kis étterem volt, rendeltem egy akkora steak-et, mint a fejem. :D Ha már lúd. Kicsi probléma adódott az elején, mert a rábökés után (étlap kínaiul-angolul volt) a pincérnő kérdezett vmit amit én ugye alap, hogy nem értettem, de Hui meg nem tudta elmagyarázni. Annyit kivettem, hogy vmi százalékot kérdez. Először azt hittem, arra kíváncsiak mennyire akarom átsütve, hát mondtam, hogy jó nagyon. De nem ez volt. Hui végül felhívta a tolmácsot, aki meg nemtom hol volt, de a felét se hallottam, amit mondott, így sajnos maradtam tudatlan. Volt olyan fázis, mikor olybá tűnt, hogy az a kérdés, hogy a steak hány százalékát kérem, de mivel nem ismertem a 100% dimenzióit, így nem láttam értelmét a dolognak. Végül a 70%-ot választottam hasrautés szerűen. Szal azóta se tudom, mire vonatkozott a dolog, de remek lett az eredmény. Vastagsága meg kb. annyi volt, mint az ujjam, azért a végén már mély levegőket vettem. És az egész, a kukorica krémlevessel, salátával, rizzsel, borral volt 68 RMB. Ami kb. 2200-2300 HUF. A város legjobb éttermében. Asszem nem az uccsó steak-em tűnt el itt júliusig. Sztem hetente 1x azért benézünk.

Ja igen, a nyelvi problémákról sokat elárul a ma reggeli klasszikus beszélgetésem Xiaolong-gal (ővele csinálom a telepi munkát): Hi, how are you today? - Öööö, yes! :D Na akkor hagyjuk. Hajnalban nekem sem volt még erőm ebbe a gondolatmenetbe mélyebbre menni.

Munka és ebéd után gondoltam elmegyek kirándulni a telep körüli hegyek valamelyikére, olyan jól néznek ki, meg már mehetnékem is van. Elmondtam Xiaolong-nak a tervemet, először közölte, hogy nagyon meleg lesz, de mondtam neki, hogy tom de ennél már nem nagyon lesz hűvösebb szal ez van. De aztán olyan plasztikusan adta elő, hogy az erdőben fellelhető kígyók miként fognak engem hidegre tenni, hogy inkább elhalasztottam a dolgot. Kicsit jobban utána kell még járnom, hogy valós e a veszély vagy csak túlreagálta kicsit a dolgot. Addig is nincs túra. Viszont a kígyók állítólag időnként a telepre is benéznek, és ha van rá mód akkor csirkével a hónuk alatt távoznak. Szal mint mondtam, a biosecurity fogalma itt kicsit más.

13 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://peskevilaggament.blog.hu/api/trackback/id/tr262097690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vadpig 2010.06.22. 08:13:27

Pít, ne legyél már beszari, ha megnézed hová lépsz, nem lehet gond! :)

ha látsz, fotózd már le. minél közelebbről, aztán jól meghatározzuk és megmondjuk, veszélyes-e. :)

dittta 2010.06.22. 09:55:22

Én tegnap már előadtam nővéri dörgedelmeimet a fírgekkel kapcsolatban. Nem ismétlem meg, hogy NEM MÉSZ KIRÁNDULNI A HEGYEKBE!:)

Peske 2010.06.22. 09:58:25

@dittta: Gyerekek, döntsétek el mit szeretnétek végre. Eddig 1-1. Kíváncsi leszek Gerinc hova áll majd. Mert sejtem szíve szerint hova szavazna, de azt meg tudom mit nem szeretne ha nem történne meg egy darabig... :D

vadpig 2010.06.22. 11:22:57

simán lehet,h vmi új (al)fajt fedeznél fel!
nem hangzana jól,h Naja atra peskeii? :)

en.wikipedia.org/wiki/Naja_atra

Peske 2010.06.22. 11:26:35

@vadpig: Na ja. De azért jó lenne nem posztumusz... Abban nekem már semmi buli nincs.

vadpig 2010.06.22. 12:14:13

viccen kívül, bakancsban vagy gumicsemmában indulj neki, ha neadjIstenvéletlen jönne szembe egy épp bosszús példány..

Peske 2010.06.22. 12:17:01

@vadpig: és ezek közül szted melyik fért bele a 20kg-os súlyhatárba? Ilyen téren soványak a készletek.

vadpig 2010.06.23. 08:03:59

nem mondod,h nem kaptál a telepen...?

hetye 2010.06.23. 10:09:02

@Peske: nézd, Pít, elég sokáig leszel még ott..
jó csajok nincsenek, a piálást már kipipáltuk, kosarazás is megvolt, scrabble-özni meg sztem a mi módszerünkkel sem fogtok tudni :D

szóval én mennék! :)
de egy helyihülyét azért vigyél magaddal (ő menjen elöl)
és minden aranyköpését jegyzeteld! :D

Peske 2010.06.23. 11:19:03

@vadpig: De, vettek nekem egy 44-es csizmát amibe ökölbe szorított lábujjakkal pont beleférek. Elviselhető, míg a csirkéket számolgatom, de azért hegyre nem mennék benne.

Peske 2010.06.23. 11:23:42

@hetye: Talán egy angol fonetikus Scrabble még lehet belefér. Plusz találtam Mahjong asztalt, bár erről a játékról fingom nincs, megmutattam nekik, hogy a billiárd ugyanolyan jól megy, mint a kosárlabda. Plusz van ping-pong asztal de 2 éve elvesztették a labdát. Ha továbbra is esik az eső, meglepem a telepet eggyel. :D

_GerinC_ 2010.06.27. 12:07:28

@Peske: Na, hát bazki, szerintem mindenképpen nézd meg a hegyek, nem Indiana Jones vagy, hogy elriasszon a kígyó. Meg lehet kamuznak, mert van valami lepattant katonai létesítmény a közelben, aztán azt takargatják (illetve, függetlenül, hogy mész-e vagy sem, ha a telepre is bejönnek a kígyók, akkor azért nézd meg milyen szérumokat tartanak az aszpirin mellett)
süti beállítások módosítása