HTML

Peske világgá ment

Kicsit megint útra kelek. November 8-19-ig Chile vendégszeretetét élvezem majd. Ennek első fele hátizsák, 14-19 konferencia. Ha ezekről a napokról is lenne kalandos bejegyzés, azok a korábbi napok élményei, én a sötét előadóban ülök majd az tutiszáz. 20-24 Gloucester, Anglia, továbbképzés majd irány Skócia, mert nem láttam még eleget...

Friss topikok

  • Bradley Tamás: Van még egy nyúlvány, ami tönkretehető, LIlla valszeg nem örülne neki :) :) Remélem, hazaérsz, a ... (2010.11.30. 21:42) Aberdeen
  • _GerinC_: Ha egyszer sok lóvém lesz, veszek Neked egy repülőt, aminek az utasterében 1 kurvanagy fotel lesz ... (2010.11.26. 15:02) Gloucester
  • Peske: @dittta: remekül. Nem mondom, hogy gatyalohasztó meleg van, de fent a messzi északon még hidegebb ... (2010.11.24. 00:21) Atacama vol. 4
  • puss: Edes draga szivem! Csak most talaltam ra a blogra,de elvezem minden sorat. Vigyazzatok magatokra, ... (2010.11.15. 21:24) Atacama
  • dittta: Na erről kapásból egy C64-es játék jutott eszembe, a Bozos Night, nem tudom dereng-e:)))) Ha nem i... (2010.11.13. 19:18) Első élmények

Linkblog

2010.11.09. 19:43 Peske

Új kalandok felé

Na, ismét útra keltem, most Dél-Amerika felé. Igazából az egész úgy indult, hogy 14-19-ig Santiago de Chilében van a buiatrikus világkongresszus, amint többen is részt veszünk az egyetemről. Mivel jó messze van otthonról, kijöttünk kicsit hamarabb, hogy szét is nézhessünk kicsit. Innen aztán én nem haza megyek, hanem Gloucesterbe egy továbbképzésre, onnan pedig Aberdeenbe egy régi erasmusos barátomat látogatom meg.

A pakolás kicsit vadul sikerült, mivel sikerült időben végeznem minden munkával. 15.30-ra jött a taxi az egyetemre, 15.00-kor még erősen termeltem a GDP-t... A pakolás reggel történt még egyetem előtt, abszolút ad hoc alapon. Vagyis kirántottam minden fiókot,aztán szemre ami kellett ment a kanapére onnan meg a táskába. (ami eddig kiderült, hogy nincs velem az fogkefe/fogkrém páros). Remélem más nem lett.

Reptéren Pesten nem volt semmi érdekes, illetve mégis, mert az egyik velem utazó kollégám elsütött egy cipőbombás viccet a lábbelijének átvizsgálásakor aminek hatására azonnal kiemelték kicsit részletesebb ellenőrzésre. Tanulság, a ferihegyi tapizós fiúk nem értik a viccet... Repülőút Párizsig eseménytelenül telt, onnan Santiagóba az egyik utas gerincre vágta magát a folyosón úgyhogy a hangosban kerestek orvost ami lett is pikk pakk. Kicsit aggódtunk, hogy kényszerleszállás lesz belőle de aztán összetákolták a fickót. Külön jó volt, hogy éjjel volt süti, jégkrém, szendvics a gép végében ízlés szerint, így jó magyar turistához méltóan nagy zabálást rendeztem a felhalmozott készletekből.

Landolás után ment a matek, mi legyen velünk, mert szállásunk semmi, terveink is csak elég ködösek, mindenki munkából jött így nem terveztük szét magunkat. Végül arra jutottunk, hogy ma rögtön le is buszoztunk Valparaísóba a tengerpartra, de előtte vettünk repülőjegyet Calamába ahova csütörtök megyünk és vasárnapig bevesszük magunkat a sivatagba.

Most már itt ülök Valparaísóban a szálláson, zuhany után, városnéző séta előtt. A WC-n kicsit fennakadtam. Elmentem pisilni, majd mikor megnyomtam a tartályon a gombot nem történt sok minden csak telenyomta a kagylót vmi kék szmötyivel. Szóltam is Viktornak nézze már meg vaccdisz, de aztán kiderült, hogy ha sokáig nyomom jön a víz is. Peti:Chile 0:1. A zuhanyban meg azért mondom, hogy volt melegvíz mert először rossz irányba tekertem a kart és a hidegben kezdtem. Így volt különbség. De önmagában...

Na, megyünk eszünk vmit mert meghalunk éhen. A holnapi viszontlátásra.

5 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://peskevilaggament.blog.hu/api/trackback/id/tr992436799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bucka2 (törölt) 2010.11.10. 09:04:59

Kedves bekpekkerek!

Köszönjük az életjelet! Segítségül gyűjtöttem Nektek néhány egyszerű kifejezést, amire biztosan szükségetek lehet:

"No he visto nunca tanta nieve - soha nem láttam még ennyi havat."

?Has logrado hacer algo en materia de nuestros pasaportes? - Sikerült intézned valamit az útleveleink ügyében?

no creo tener una inteligencia extraordinaria - nem hinném, hogy extra okos vagyok...

acabado de pintar - ' frissen mázolva'

ANTES DE ENCAMINARSE, se pone en la cabeza un cántarode leche. - MIELOTT ELINDULNA, egy köcsög tejet rak a fejére

! a comer! - Asztalhoz!

! Si vierais LO GUAPA QUE ES Clara! - Ha látnátok, hogy Klári milyen csinos!

El director había preguntado Juan SI QUERÍA comprar dos billetes de teatro - az igazgató megkérdezte Juant, HOGY AKAR-E venni két színházjegyet.

No me hago ilusiones acerca de futuro de Csabi - nem álltatom magam Csabi jövojét illetoen

Szép napot és kellemes pihenést!
M

dittta 2010.11.10. 10:24:58

És semmi panasz a szűkös székekre? Csak nem kifogtatok egy olyan repülőgépet amiben el is fértél?:)

Peske 2010.11.10. 14:44:01

@Bucka2: Köszönjük a sok haszos segítséget. Különösen a Csabi jövőjére vonatkozó rész jöhet majd jól, mert van egy Csabi a csapatban. Ha tökön marja egy kígyó már tudom mit mondok a bámészkodó helyieknek. Mindenképp időben jelzem majd, ha sikerült valamelyiket felhasználnom.

Peske 2010.11.10. 14:48:10

@dittta: Előre becsekkoltunk neten, nem ült mögöttem senki, lehetett dönteni az ülést büntetlenül. Előttem ülő nem dőlt hátra és folyosó mellett ültem. Így nem volt vészes. Plusz a hajnal 5ös ad libitum Haagen-Dazs jégkrém sok hibát elfed.

Peske 2010.11.11. 04:34:28

@Bucka2: baszki viccnek szántam ezt a jelzem majd ha jól jött dumát de Laci ma majdnem ráült egy frissen mázolt korlátra :)
süti beállítások módosítása